Запуск раннього доступу фентезійного рольового екшену Path of Exile 2 новозеландської студії Grinding Gear Games виявився затьмарений технічними проблемами, проте це не завадило грі досягти вражаючого результату в Steam.
Портал SteamDB повідомив, що у ніч на 9 грудня кількість одночасних гравців Path of Exile 2 у Steam досягла 578 569 осіб (офіційна статистика Valve підтверджує ці дані).
Для порівняння: найкращий результат оригінальної Path of Exile, яка на відміну від раннього доступу сіквела поширюється безкоштовно, за минулі 11 років з релізу зупинився на позначці 229 тис. користувачів.
Успіх Path of Exile 2 вже забезпечив грі 15 місце в рейтингу проектів Steam з найвищим піковим онлайном. Екшен від Grinding Gear Games виявився попереду Valheim (502 тис.), Terraria (489 тис.) та новою Marvel Rivals (480 тис.).
За перші вихідні у ранньому доступі Path of Exile 2 отримала понад 37 тис. “Дуже позитивних” (рейтинг становить 81%) оглядів від користувачів Steam, незважаючи на проблеми з серверами.
На старті раннього доступу Path of Exile 2 гравці скаржилися на довгі черги та неможливість підключення. Протягом першої доби розробники вирішили основні проблеми та продовжують працювати над підвищенням стабільності клієнта.
Ранній доступ Path of Exile 2 стартував 6 грудня на PC (Steam, EGS, окремий клієнт), PS5, Xbox Series X та S. На даному етапі за гру треба платити, а з повноцінним релізом проект стане умовно-безкоштовним.