За словами віце-президента технічного відділу CDPR Шарля Трембле (Charles Tremblay), від переходу з Redengine на Unreal Engine 5 амбіції студії не зменшилися. The Witcher 4 вийде одночасно на ПК та консолях.
«Наступна гра не буде меншою чи гіршою. Вона буде кращою, більшою, грандіознішою за The Witcher 3, і краще, ніж Cyberpunk 2077 — тому що для нас неприпустимо [випускати гру в такому вигляді]. Ми не хочемо робити крок назад», – заявив Трембле.
Керівник CD Projekt Міхал Новаковський (Michał Nowakowski) повідомив, що маркетингова кампанія The Witcher 4 буде довшою, ніж у Phantom Liberty (шість місяців), але й на два роки не розтягнеться.
Водночас, до повноцінного анонсу CDPR планує підігрівати інтерес фанатів невеликими тизерами. Редакція Eurogamer припускає, що перші такі «хлібні крихти» можуть з’явитися вже на церемонії The Game Awards 2024 у грудні.
«Важливо розуміти: немає жодної магії. Тільки наполеглива праця і правильний шлях, від якого не можна відхилятися. Чи то “Відьмак”, чи “Кіберпанк” у майбутньому, все залежить від нас – провалитися може будь-який [проект]. Наше завдання – щоб цього не сталося», – зазначив Новаковський.
Раніше стало відомо, що Polaris перейшла до стадії активного виробництва. На проекті зайнято 400 із 650 співробітників CD Projekt Red. Гра позиціонується як перший «Відьмак» у новій трилогії.