Мережу заполонили критичні відгуки на S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl відразу після релізу. Основні претензії геймерів стосуються технічних проблем, ігрових механік і загальної стабільності проєкту.
Подробиці
Скарги охоплюють широкий спектр проблем, починаючи від нестабільного фреймрейту – закінчуючи некоректними діями ворожих ігрових персонажів, які з’являються з нізвідки і застряють в об’єктах.
Журналіст видання VGC зазначив, що процес регулярно переривається появою чорного екрана, а ігровий світ навмисно створює відчуття ворожості. Українську озвучку репортер назвав набагато якіснішою за англійську.
Редактори PCGamer вказали на проблеми з ШІ, який часто не розпізнає загрози і плутає союзників із ворогами. Критиці піддалися й ігрові механіки (висока вартість ремонту спорядження, “просідання” продуктивності навіть на потужних ПК, обмеження системи швидких подорожей тощо).
Оглядач Stevivor похвалив розробників за створення проєкту в умовах воєнного часу, зазначивши водночас, що велика кількість багів і помилок дуже негативно відбивається на враженнях від гри.
Частина критиків з розумінням поставилися до дефектів, але знайшлися й ті, хто “облаяв” розробників за “загальну нестабільність” гри.