Студія Blizzard Entertainment з нагоди 30-річчя від дня створення хітової франшизи Warcraft поділилася статистикою про проєкт.
Історія успіху
Історія Warcraft почалася 1994 року з RTS (жанр онлайн-стратегій). У 2004 році відбувся запуск World of Warcraft і проєкт перейшов у формат багатокористувацької рольової гри. Ця MMORPG стала революцією в ігровій індустрії тієї епохи. Проєкт залишається актуальним і понині завдяки регулярним апдейтам і великим аддонам.
За запевненнями Blizzard, геймери провели в WoW понад 1 млрд годин, а сумарна кількість гравців, які долучилися до проєкту, перевалила за 254 млн осіб.
З нагоди 30-річного ювілею розробники явили світові ремастери першого і другого Warcraft, а також доопрацювали розкритикований аудиторією Warcraft III: Reforged шляхом додавання кількох важливих апдейтів.
Інтерес до WoW продовжує залишатися стабільно високим, що дає змогу говорити про реалістичність подолання 2 млрд годин у найближчій перспективі.